2012-03-21
 10:01:15

Take a bow

Sitter just nu på svenska lektionen med mina fina tjejor, idag är det Beatrice's dag, hon fyller nämligen 17 år! SÅ grattis!

Idag ska jag åka o käka pizza, eller ja, en stor jävla kebab med my love, visst är det gott att tjocka sig,haha.
Har inte hänt så mycket i mitt liv, inget jag stör mig på ovanligt nog så det kommer nog ingen lång debatterande text inte.

Mitt enda problem denna Onsdag morgon är varför människor alltid ska lägga sig i andras liv, som att det är så jääävla mycket roligare att hitta fel hos andra så man känner sig liiiite mer bra över sig själv. Varför ska man sitta och klaga på andras liv " dem fortsätter räkna sina månader även om dem gjorde slut/hade en paus" "fan hon börjar gå upp i vikt, kul innan sommaren,haha" eller den vanligaste " shit vad fula kläder, klipper hon sig aldrig,hur ser hon ut egentligen, hörde du vad hon sa förut eller, ofta hon håller på med honom?" - HEJ privatlivet 2012<3


Jag är så jääävla lycklig att jag har er:





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: