2012-04-07
 16:59:04

Hurts like heaven

Nu bär det av, blåkulla nästa. Nej men nu ska jag bara sminka mig sedan blire ned till några av Tobias familjs bekanta, mysigt. Mitt klädval stod mellan min prickiga klänning eller min höga "tub"-kjol. Fick bli kjolen, det blev fräckt. Lägger upp en bild senare på mitt brutalt lockiga hår och min vackra höga tub-kjol.

Fotade Theresé förut, med hennes hästar o så, ska bara redigera bilderna på det sen så åker de med upp på bloggen. Är rädd för hästar, fattar inte att jag höll i dem.. sa purrpurr när dem skulle stanna, man skulle säga brrrr (som när man fryser) ,kände mig as fräck när den stannade för mig. (nej jag red inte, dagen jag sätter mig på en häst igen kommer ju inte ske i de närmaste seklet..) haha så kommer de la upp någon bild på bloggen om någon månad när jag faktiskt sitter uppe på en havremoped. Iallafall. NU ska jag och min käääära vovve ut på en promenad, fast det är kallt, min kjol är kall..jag måste sminka mig, fan fml.

Aja här är mina kära underbara klasskamraters bloggar, dem har pratat om mig på sina bloggar (happyface) så därför får jag länka deras,hoho. eller jag länkar ju era bloggar för att ni är lovely.oftast.

Beatrice Gustavsson's blogg.

Amanda Westman's blogg.

Om ni inte förstod så ska ni trycka på dem.. åååh damphumor. Slänger in en gammal bild på lilla jag. eller två, eller tre, beror på om jag hittar några fina, brb ska kolla.


Det blev tre,hoho

Och ja, tobias är lika cp som jag <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: