2012-08-28
 13:13:54

28 Augusti

Det har nu gått dagar sedan jag bloggade *dramatisk röst*
 
Nej men min nya skola är fin, lärarna är stränga, eleverna flitiga. Det är skillnad från där jag satt för ett år sedan. Jag har 3 läxor från igår till imorgon, tungt men även så otroligt skönt att känna att jag verkligen lär mig. Det är även lite tråkigt att se hur mycket alla andra gjort som jag skulle gjort men tydligen inte gjort. Jag är nöjd, har en ny syn på det hela. Pluggar som om mitt liv stod på spel, lär mig retorik, har stressprov, har förstående lärare och otroliga nya vänner. Jag är inte glad, inte lycklig, inte sådär fullt ut som man kan vara..men det är en tyngd som har försvunnit.
 
Jag saknar min gamla klass, mina vänner men framtiden är ändå det jag måste sätta först. 
 
Ska börja blogga mer nu, om jag får tid på någon rast om dagarna det vill säga, annars blire mysiga sena inlägg om hur fina mina nya easy tone är...SOM jag köpte på nya sportshopen tillsammans med en ny Wezc tröja och världens mysigaste regnkappa. 
 
 
Hade förövrigt på mig en touffu ansiktsmask igår, mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: