2012-08-17
 19:59:44

Mitt liv i repris

Sista sommarlovsdagen idag, har varit mysig och så! Tillbringar denna dagen med min pojkvän .
 
Nu börjar snart skolan, en ny skola, nya elever, nya vänner, nya förväntningar, nya läxor, nya människor, nya lektioner, nytt nytt nytt. Bestämde mig i Torsdags för att byta, funderade hela sommaren och i Torsdags kom ångesten. Eftersom att sommarlovet bestått av en till mestadels ledsen becca så kände jag att något nytt kanske hade gjort det hela lite bättre.
 
På Måndag morgon möter jag upp min kära vän Robin som visar mig vart aulan ligger, på Agneberg. Jag är spänd, rädd, tänk om de inte tycker om mig? Om jag inte får några vänner? Om allt blir mer än jag klarar av? Att allt går åt helvete?-tänk om. 
 
Nu ska jag radera allt från John Bauer datan, och det är med en liten tår i ögat jag på måndag om tid finnes som jag vandrar upp till John Bauer och säger farväl till de människor jag under ett helt år har upplevt saker med, ovärderliga saker. Och det är med ett litet hål i hjärtat jag säger farväl till hela I17. 
 
Men allt kommer bli bra, så bra, jag ska opereras i i slutet på September, jag ska leva, få vänner, uppleva saker, nå mina mål, och känna mig bra.
 
Min sommar etc-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: